Alien Device
Average Rating: 6
Yours: -1
File Size: .46MB
Downloads Today: 0 Downloads Total: 638

Alien Device

Updated Apr 25, 2006 by Double Zero


boss0190
Comment #1 Tuesday, April 25, 2006 6:06 PM
Damn DZ! You're getting too good too fast with Photoshop! Very cool wall and logon!
Double Zero
Comment #2 Tuesday, April 25, 2006 9:33 PM
Thanks Boss!...
Im only learning so quickly because there are great people such as yourself that set standards and examples...
boss0190
Comment #3 Tuesday, April 25, 2006 9:48 PM
Awww...how sweet..
Double Zero
Comment #4 Wednesday, April 26, 2006 8:49 AM
Boss - _______ ____ <~~~~Fill in the blanks...LoL
sydneysiders
Comment #5 Thursday, April 27, 2006 7:26 AM
looks really cool and I love your photoshopping.....but when I apply it, I get a 5" x 5" hot pink square over the user panel and can see none of your panel....how do I get rid of this?...... ...otherwise.....
Double Zero
Comment #6 Thursday, April 27, 2006 9:35 AM
but when I apply it, I get a 5" x 5" hot pink square


Hmmmmmm..That isnt good at all!...
Have you tried to modify the skin in anyway through Logon studio? ...


**Edit**

Try this... open up logon studio and delete the skin...re-DL it and see if that works..
May have gotten a corrupt DL...
Let me know how it turns out through Email...
Mike56
Comment #7 Friday, April 28, 2006 7:42 AM
Hey, DZ, where's the on/off button? I can't seem to read the symbols You're taking lessons from Picasso, aren't you Great Job !!
Double Zero
Comment #8 Friday, April 28, 2006 7:51 AM
Hey, DZ, where's the on/off button? I can't seem to read the symbols

It's the big red shiny one right on the bottom of the logon frame..cant miss it..LoL
The thing is useless anyway..I never turn my PC off from the "Log-*on*" screen.. What kinda sense does that make?? LoL...

You're taking lessons from Picasso, aren't you

God I hope not!..That means I wont be famous until after im dead..LoL...but isnt that the way of every true great artist?? (I'll never be one, just stating something of interest) They dont reach their fame until their dead..until then their work is a "6"..LMAO!! (sorry guys,couldnt resist..but you know me by now =smartass)



Great Job !!

Thanks Mike!!
And thanks for the comments as well!!!

Please login to comment and/or vote for this skin.

Welcome Guest! Please take the time to register with us.
There are many great features available to you once you register, including:

  • Richer content, access to many features that are disabled for guests like commenting on the forums and downloading files.
  • Access to a great community, with a massive database of many, many areas of interest.
  • Access to contests & subscription offers like exclusive emails.
  • It's simple, and FREE!

Featured LogonStudio XP

Popular LogonStudio XP

Top LogonStudio XP Skinners

Yesterday  |   Last 30 Days  |   All Time
1. XSLIDER13 536
2. Stramp 514
3. Mike56 503
4. Cavan1 456
5. boss0190 372
6. Apocalypse_67 343
7. Bushman 281
8. Double Zero 278
9. Mark Snyder 249
10. Alperium 220
11. adni18 219
12. Panther Lady 219
13. orionshope 218
14. SIXX21 210
15. Johnnygnote 208



walnut2